Home » Uncategorized » בריכה מחוממת | ספארק המים | ימית 2000 – ימית פארק המים
בריכה מחוממת | ספארק המים | ימית 2000 – ימית פארק המים

בריכה מחוממת | ספארק המים | ימית 2000 – ימית פארק המים

ימית פארק המים

ישראל היא ארץ חמה. רב השנה נהנים בישראל ממזג אויר חמים ונעים. בהתאם לכך העולם התרבותי וחיי הפנאי בארץ מחבב באופן מיוחד את בילויי החוץ, ואם אפשר שיכללו בתוכם גם מים הרי זה נהדר.

למשפחות עם ילדים הבילוי המועדף בעיקר בחודשי הקיץ הוא הבילוי בים ובבריכה. בכל קהילה או ישוב נוכל למצוא בריכה כזו או אחרת אך, כאשר רוצה משפחה לצאת ליום כייף שונה מהשגרה ולפנק את ילדיהם בבילוי מים איכותי, השם העולה לרב הוא ימית םארק המים.

ואכן, ימית פארק המים, הינו מקום ותיק הקיים כבר משנות השמונים. פעל בעבר כבריכה רגילה שנבנו בו מגלשות מים וכשהפוטנציאל של המקום היה ברור, הורחב הפארק ושודרג לפארק מים איכותי כפי שהוא היום- ימית פארק המים.

אם תרצו להנות מחויית משחקי מים איכותית תוכלו להגיע למתחם ימית פארק המים בחולון. במרחק נסיעה קצר מכל מקום, יתגלה לכם פארק גדול וצלא בכל טוב לבליינים הצעירים וגם למבוגרים. מדשאות רחבות ידיים עם מתקני צל ונוחות בהם תוכלו להתרווח יחד עם כל חברי המשפחה ולהנות מהשמש הישראלית. מתקני בריכות, ספא, ג'קוזי ומגלשות מים יעשו את העבודה לכל הורה. אין צורך להפעיל את הילדים, המתחם הסגור והמוגן בבטיחות יאפשר לכם ההורים להתרווח בנוחות בכיסא הנוח בעוד ילדיכם נהנים באופן עצמאי ממתקנים שונים ברחבי ימית פארק המים וכך ללא חשש תוכלו לכל המשפחה להנות מחוויה בלתי שגרתית, מגוונת ורטובה בדיוק כזו שחולמים עליה בקיץ הארץ ישראלי.

ימית פארק המים אינו עוד שגעון חולף שנפתח אתמול ויסגר עד הקיץ הבא. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שימית פארק המים יהיה פה גם בשנים הבאות וגם הילדים שעוד לא נולדו יוכלו להנות מהחויות שמציע ימית פארק המים שאתם בעצמכם חוויתם בילדותכם.

ימית פארק המים אינו מקום לילדים בלבד וגם מבוגרים רבים יוכלו להנות ממה שהמקום מציע. הספא הבריכות ואפילו מגלשות המים הם מוקד עליה לרגל לבודדים אך גם לקבוצות מבוגרים שרוצים להתפנק ולהנות ולנצל את ימי הקיץ החמים לחוייה נעימה ובלתי נשכחת.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*