Home » אטרקציות » דרך היין- עולם שלם ומופלא
דרך היין- עולם שלם ומופלא

דרך היין- עולם שלם ומופלא

סניפי דרך היין הקסומים יחשפו אתכם לעולם מיוחד, מקורי, רחב אופקים שיחשוף אתכם לעולמות מרתקים ועשירים של תרבות, קולינריה והיסטוריה. בכל סניף של דרך היין תוכלו ליהנות ממגוון עשיר ואין סופי של סוגי יין משובח מכל סוג שהוא. דרך היין יציע לכם טעימות מהנות של יין יוקרתי ומעולה וכן מגוון רחב של סדנאות מרתקות ומהנות בנושאי טעימות יין.

עם דרך היין תוכלו להיחשף לעולם העשיר ומרתק של יינות, טעימות, סדנאות וחוגים וכן אירועי בוטיק ייחודיים. כולנו אוהבים יין, קונים יינות מסוגים שונים ובשולחן הארוחה שלנו חלק בלתי נפרד מכל סעודה הוא לגימה של כוסית יין.

דרך היין

גם חלק בלתי נפרד מן הבילוי של כל אחד מאיתנו בשעות הערב הוא לגימה של יין משובח אם בישיבה בפאבים או בישיבה במסעדה לארוחה יחד עם חברים או בני המשפחה. דרך היין הוא המקום לגלות את נדבכי העולם הקולינרי העשיר הזה ולהרחיב את ההשכלה בנושאי טעימות יין, זיהוי סוגים שונים של יינות ורכישה מגוונת יותר בעתיד של בקבוקי יין איכותיים מסוגים ומזנים שונים וכן מייצור של יקבים שונים. יין כידוע מקושר גם עם אווירה רומנטית זוגית, והיין מלווה לרוב כל מפגש רומנטי מרגש. בכל סניפי דרך היין תוכלו להתוודע ליינות חדשים שלא הכרתם בעבר ולהכיר עולם חדש ומיוחד ביותר. יינות איכותיים מגיעים במגוון רב של שיטות ייצור, סוגים שונים ויינות אינן רק היין השגרתי שנקנה שוב בסופר מרקט השכונתי.

לגימת יין ידועה גם כתורמת רבות לבריאות, מפחיתה כולסטרול וכמאמר הפתגם "יין ישמח לבב אנוש" החוויות המהנות ומשמחות שבשתיית יין מקורן עוד משלהי ההיסטוריה ומשלהי דת היהדות והנצרות, וכן מלוות את עיקרי האירועים המקראיים. עם סניפי דרך היין אתם מוזמנים להצטרף לאחד מן האירועים והסדנאות הרבות, המרגשות והמרתקות בנושאי יין ותוכלו ליהנות גם ממגוון גדול של הנחות, הטבות וקופונים להצטרף לסדנאות יין במחירים משלמים ואטרקטיביים במיוחד. ההטבות הרבות תקפות לכל השנה, מומלץ להתעניין בהן ולגלות כי תרצו רק לשוב ולחזור לבקר באחד מן הסניפים הקסומים של דרך היין.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*