Home » Uncategorized » כל מה שרציתם לדעת על כלים למטבח מנירוסטה
כל מה שרציתם לדעת על כלים למטבח מנירוסטה

כל מה שרציתם לדעת על כלים למטבח מנירוסטה

כלים למטבח מנירוסטה הם ללא ספק הכלים הפופולאריים ביותר בישראל. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סירים, מחבתות וכלי מטבח נוספים העשויים מנירוסטה ונמכרים כמעט בכל חנות כלי בית בארץ.

כלים אלו יכולים לסייע לכם בבישול של מאכלים מושחמים, כמו בשר, עוף או דגים וכן מאפשרים הכנה של רטבים בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לבחון את עובי התחתית כאשר רוכשים סירים או מחבתות מנירוסטה, וכדאי לרכוש אותם עם תחתית בעובי של 3 שכבות לפחות בכדי למנוע מחום גבוה מידי להגיע אל המאכלים ולאפשר לכם לבשל בצורה טובה ונוחה יותר.

השימוש בכלי נירוסטה

עם כלים למטבח מנירוסטה ניתן לבשל על כל אמצעי בישול, אך אסור להכניס אותם למיקרוגל, ובתנור הטמפרטורה המומלצת עבורם היא עד 180 מעלות צליוס. כאמור, איכות הסיר נקבעת בעיקר על ידי העובי של הסיר והתחתית, וכדאי לרכוש כלים עבים אשר יוליכו את החום בצורה שווה וטובה וישמרו על האוכל שלא יישרף מהר מידי.

אחד היתרונות הגדולים של כלים למטבח מנירוסטה הינו העובדה שהכלים הללו עמידים במיוחד מול מכות ושריטות שונות וכן אינם מחלידים. יחד עם זאת לא מומלץ להשאיר אותם בסביבה רטובה יותר מידי זמן, כמו כל כלי אחר, וכדאי להציב אותם במקום יציב ובטוח.

ניקוי כלים למטבח מנירוסטה

רבים טוענים כי כלים למטבח מנירוסטה קשה מאוד לנקות, אך זה לא בהכרח נכון. אמנם, כשהם קרים, קשה יחסית לנקות את הכלים הללו, אך כשהם חמים זה פשוט מאוד. כל מה שאתם צריכים זה להוסיף מים לסיר או למחבת בסיום הבישול, או לשטוף את כלי הנירוסטה עוד שהם חמים בעזרת מים וסבון.

אם שכחתם ויש לכם לכלוך עקשן בתוך הסיר השאירו אותו על האש עם מים וסבון ולאחר מכן נקו כרגיל, ותוכלו לעשות זאת בצורה פשוטה מאוד.

לסיכום, אם אתם רוצים לרכוש כלים למטבח מנירוסטה, אל תהססו לעשות זאת – הם עמידים במיוחד ותוכלו לנקות אותם ללא כל בעיה. רק חשוב שתדעו לאילו תבשילים הם מתאימים ולאילו פחות.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*