Home » Uncategorized » כרטיס אשראי חול בוחרים על פי ההטבות שהוא נותן: מעוניינים לצבור נקודות לטיסות?
כרטיס אשראי חול בוחרים על פי ההטבות שהוא נותן: מעוניינים לצבור נקודות לטיסות?

כרטיס אשראי חול בוחרים על פי ההטבות שהוא נותן: מעוניינים לצבור נקודות לטיסות?

אם גם אתם תוהים כיצד לבחור כרטיס אשראי חול, התשובה אינה טמונה בעמלות שייגבו מכם בכספומטים מעבר לים, כי התנהלותם אינה נשלטת על ידי חברות האשראי או על ידי גורם גבייה ישראלי כלשהו.

בחו"ל, ענייני הבנקים אינם כרוכים בהשפעות שלכם, ולכן ניכר כי זה לא חשוב איזה כרטיס אשראי בינלאומי בוחרים, העיקר שיהיה אחד כזה. ברם, אחרי שחוזרים לארץ, והכסף שבזבזתם יורד בחשבון, בשל כך שזה היה כסף של אשראי הוא מצטבר לנקודות. כרטיס אשראי חול בוחרים על פי מה שאותן נקודות יכולות לעשות בשבילכם כצרכנים.

המרת נקודות אשראי לטיסות – זה מה שאתם צריכים לשאוף אליו!

כרטיס אשראי חול הממיר לכם נקודות קניות לטיסות הוא בדיוק מה שאתם צריכים במיוחד אם אתם טסים הרבה ומחפשים לחסוך על מחיר קניית כרטיס הטיסה. נכון, זה נשמע פרדוקסלי שבאמצעות קניות אתם חוסכים כסף על טיסות, אבל בל נשכח שכסף על טיסות הוא כסף רב, ויקר מאד. טיול בחו"ל עם פטור מתשלום על טיסה הוא טיול בו אתם יכולים לשהות ביותר מלונות, ללמוד יותר במוסדות הלימוד, ולהגדיל את הוצאות הטיול לממדים שאף תייר ממוצע כמעט לא הגדיל ביחס לפרק הזמן המתוכנן. לכן, כרטיס אשראי חול המעניק לכם נקודות לפטור מתשלום על טיסה הוא כרטיס האשראי שאתם צריכים בשביל שהטיול הבא לחול יהיה חסכוני וכדאי למימוש.

כיצד הופכים אשראי לנקודות לטיסות?

ראשית כל, תצטרכו לערוך קניות עם הכרטיס. שנית, הוצאת מזומן עם הכרטיס מומלץ לבצע רק אם אין ברירה, ושירות מסוים ניתן לצרוך רק עם מזומן. בכל הזדמנות בה אתם קונים ישירות עם כרטיס האשראי, נצברות לכם נקודות, והן יכולות להיות מומרות לטיסות. בשונה מהעבר, גם במדינות בהן הטכנולוגיה אינה מפותחת דיו יש שימוש אינטנסיבי בכרטיסי אשראי, מה שאומר כי גם שם הגבייה באמצעי זה נפוצה בקרב עסקים, לא פחות מאש במדינות עתירות טכנולוגיה. לכן, כרטיס אשראי חול כדאי להביא אתכם לכל מקום אליו אתם נוסעים, ולדחוף לכמה שיותר שימושים בו. זה יביא לכם את הנקודות הרצויות לטיסה הבאה.

לסיכום, בחירת כרטיס אשראי לחו"ל צריך לנבוע משיקולים אשר יתרמו לכם לחופשה הבאה ויעניקו לכם חופשה זולה ומהנה יותר.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*