Home » Uncategorized » מה אתם יודעים על הכשרת מאמנים ?

מה אתם יודעים על הכשרת מאמנים ?

הכשרת מאמנים

זוהי זכות גדולה ושליחות להיות מאמן ועל ידי כך אתם יכולים להפוך את החלום שלכם למציאות, להיות מאמנים מקצועיים ומצליחים.

להיות מאמן זה אומר להיות אחד אשר מקשיב לכל הצרכים של המתאמן, להיות אוזן קשבת בשבילו מתי שיצטרך, ולהפוך להיות מעין חבר שלו, אתם צריכים להיות בשבילו בכל צעד שלו, גם כשהוא מצליח וגם כשהוא נכשל.

אם אתם חושבים שיש לכם את זה אז הכשרת מאמנים זהו הדבר הנכון עבורכם.

קיים בפניכם מקומות לימוד רבים לשם כך, תות זה אחד מן המרכזים אשר יעניק לכם זאת.

מדי שנה אנחנו מבצעים הכשרת מאמנים על ידי שיתוף פעולה של המוסדות האקדמאיים הטובים ביותר, אשר יעניקו לכם תעודות מוכרות שאיתם תוכלו להתקדם הלאה.

מסלול הלימודים של הכשרת מאמנים  אורך 7 חודשים תחת מסגרת גג אקדמית,זהו קורס היחידי בארץ אשר עבר אישור של המועצה להשכלה גבוהה, ונותנת נקודות אקדמאיות.

להיות מאמן זכיין

תות מבצעת גם הכשרת מאמנים, לבוגרים של ההכשרה אשר רוצים להציג את עצמם ולהצטרף אל הזכיינים שלה. ואז בשלב הזה כל משתתף בוחר לעצמו לאיזה תחום הוא יותר נמשך ומעניין אותו, המסלולים השונים הם: מאמן ויועץ עסקי, מאמן משפחות, ומאמן אישי.

כדי להפוך להיות מאמן שהוא זכיין מורשה ישנו תהליך ארוך אשר אנחנו דורשים מן המתאמנים, וזה כולל מפגשי מיון ומאמן מלווה, וועדה מקצועית, מי שסיים את ההכשרה הזאת כבר לא מביט יותר לאחור מפני שעכשיו יש לפניו דרך חדשה. מדי חודש בחודשו מקבלת תות אלפי פניות ממשפחות שונות ועסקים שונים, פניות אשר ממלאות את היומנים של הזכיינים.

הכשרת מאמנים בתות זהו תהליך אשר הופך אותכם להיות אנשים מקצועיים עם ידע רב בכל התחום, עם כלים ודרך נכונה כדי לצאת אל החיים ולהיות מאמנים טובים ומקצועיים, ומפני שאתם יוצאים דרך ההכשרה שלנו אזי אתם נהיים גם מבוקשים ובעלי שם.

להיות מאמן זכיין של תות זוהי קריירה אמיתי אשר תמלא לכם את כל היומן.

נכון להיום תות מייצגת קרוב ל212 מאמנים זכיינים, בין אם זה עסקיים או משפחתיים, כולם עברו הכשרה מקיפה שלנו וכעת יש להם את היכולת להשפיע גם על חייהם של אחרים ולסייע להם בכל אשר ידרש, כמו כן הם יהנו מכל רגע וזה יהווה להם סיפוק רב.

אנחנו מתחברים למתאמנים שלנו ברמה כזאת שאנחנו איתם בכל המצבים שלהם, בוכים איתם, צוחקים איתם, ועוזרים להם למצוא את הטוב הקיים בהם.

לעבור קורס של הכשרת מאמנים ולהפוך להיות מאמן זהו אינו דבר פשוט, אלא דבר מורכב אשר אמור להגיע מאהבה רבה ומרצון ללמוד את זה ולעזור לשני.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*