Home » Uncategorized » מחיר יונדאי החדשה – מתנת יום הולדת שלושים
מחיר יונדאי החדשה – מתנת יום הולדת שלושים

מחיר יונדאי החדשה – מתנת יום הולדת שלושים

 

יום ההולדת השלושים של אחותי הלך והתקרב וכולנו הלכנו על קוצים ולא ידענו מה לעשות. מדובר ביום הולדת עגול, חשוב ומכונן. הסתובבנו כל בני המשפחה, אבי אימי ואחי וניסינו לחשוב מה יהיה ראוי והולם ליום הולדת כזה. ישבנו בסלון בשבת אחרי הצהריים וזרקנו רעיונות לאוויר. אימי דפדפה בעיתון כאשר פתאום נעצרה על עמוד אחד והבהילה את כולנו בצעקה: "מצאתי!". כולנו צעקנו מפחד ואחרי שנרגענו שאלנו למה התכוונה. היא סובבה את העיתון אלינו והצביעה על התמונה הגדולה שפורסמה: "מחיר i20 יונדאי. זה מה שנקנה לה". החלפנו ביננו מבטים תמוהים. אף אחד מאיתנו לא הכיר את הרכב הזה ולא הבנו את פשר ההתרגשות. אמא שלי לא התרגשה מהמבטים שלנו והסבירה את עמדתה. היא טענה שמחיר i20 יונדאי זהו רכב נוח, חסכוני, יפה ובמחירים מצוינים.

אחותי דיברה הרבה על זה שהיא נמצאת המון שעות בנסיעות בגלל שצריכה להחליף אוטובוסים ורכבות בין הלימודים והעבודה שלה ומאוד מתוסכלת מכך. מאחר וניתן לרכוש היום מחיר i20 יונדאי דרך סוכנויות רכב שונות במחירים מצוינים ואף דרך חברות ליסינג לא תהיה כל בעיה תזרימית לרכוש עבורה את הרכב. נוכל לעשות לה הפתעה וללכת למסעדה וכשנצא החוצה לאחר הארוחה, כאשר היא תהיה מאוכזבת שלא קיבלה כל מתנה, מחיר i20 יונדאי יחכה לה בחוץ, ונשאל אותה במבט זחוח אם היא מתכוונת להגיע הביתה עם מחירi20  יונדאי או שהיא רוצה להגיע איתנו. היא לא תדע את נפשה מרוב אושר.

התלבטנו ביננו איזה צבע לקנות לה. מחיר i20 יונדאי מגיעה בצבעים שונים אבל בסופו של דבר החלטנו על כחול. זה הצבע האהוב על אחותי מאז שהייתה ילדה ולכן הכי נכון ומתאים שהמתנה שלהם ליום הולדת שלושים תהיה מחיר i20 יונדאי בצבע כחול. יום למחרת אמא שלי נגשה לסוכנות הרכב הקרובה לביתנו על מנת לברר מחירים עבור מחיר i20 יונדאי וכעבור שעה חזרה הביתה עם המפתחות. כולנו שמחנו שהאתגר למציאת מתנת יום הולדת הגיע לסיומו עם המתנה הנהדרת מכולן: מחיר i20 יונדאי.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*