Home » קניונים » קניון שבעת הכוכבים הרצליה – גאונות תפעולית
קניון שבעת הכוכבים הרצליה – גאונות תפעולית

קניון שבעת הכוכבים הרצליה – גאונות תפעולית

עולם הצרכנות והקניונים הוא עולם שדי חוזר על עצמו וקשה לחדש בו. עם זאת, כאשר קניון מסוים קונה לעצמו יתרון ביחס לאחרים, הוא ממקם את עצמו במקום טוב יותר אשר קונה לו יתרון ביחס לאחרים. כך למשל עשו בקניון שבעת הכוכבים הרצליה. החוק במדינת ישראל דורש מבתי עסק להיות סגורים בסוף השבוע, אך יש כל מיני דרכים שכן מאפשרות עבודה בשבת כמו למשל תשלום של שכר גבוה יותר או העסקת אנשים אשר מבחינה דתית יום השבת הוא לא יום שבתון אצלם. קניון שבעת הכוכבים הרצליה עובד בימי שבת.

היתרון המרכזי שיש לו ביחד לקניונים אחרים הוא שאנשים אוהבים לעשות קניות בשבת אבל רוב הקניונים האחרים בארץ סגורים ואז עצם זה שהם פתוח מאפשר ללכת לעשות שם קניו בשבת בקלות ובנוחות וללא כל לחץ. בימי החורף הגשומים, הרצון לבלות בקניון אף עולה עוד יותר ואז נשאלת השאלה למה לא לאפשר לאנשים לבלות יחד בשבת בקניות או בשיטוט בקניון אם זה הבילוי שהם הכי אוהבים? מאחר הרבה אנשים אשר מתגוררים במרכז הארץ הם לא שומרי שבת, ההחלטה שלא לפתוח את הקניון בשבת היא פוגענית ומפריע לאורך החיים הנוח והנעים שלהם.

כאשר יש להם אפשרות לנסוע לקניון שבת הכוכבים הרצליה ולעשות קניות בנוחות וללא לחץ של זמן. בזכות האפשרות לנסוע לקניון ביום שבת ולעשות קניות דווקא כשרוב האנשים לא הולכים לקניון, אפשר למצוא הרבה אנשים שכן ירצו ללכת לקניון ובכך להגדיל את מחזור המכירות של בעלי הקניון. האפשרות של ביקור בקניון שבעת הכוכבים הרצליה בשבת הוא נהדר. אין בעיה של לחץ להגיע לעבודה או לחזור הביתה. אפשר ממש בקלות להסתובב בחנויות ולמדוד כל מה שרוצים. אפשר אפילו לעשות קניות של מזון הביתה ואז בכלל הכל הופך לפשוט יותר. בדרך כלל התורים במהלך השבוע לסופר מרקט בשעות הקריטיות הם ארוכים ומייגעים ואילו ביום שבת, אין את הבעיה הזו כלל.

אפשר בקלות לנסוע לקניון שבעת הכוכבים הרצליה ולעשות את כל הקניות הנדרשות בקלות ובנוחות. הזמינות בשבתות נותנת לו יתרון מרכזי.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*