Home » קיה פיקנטו » רכישת קיה פיקנטו

רכישת קיה פיקנטו

צי הרכבים בישראל גדל בשנים האחרונות, והיום אפשר למצוא בו גם רכבים שנותנים ביצועים טובים בלי לשלם עליהם הרבה. קיה פיקנטו היא אחת הדוגמאות הכי טובות, וגם אחד הרכבים הקטנים הכי טובים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. הממדים שלה קטנים והביצועים שלה גדולים, והעובדה שהמחיר שלה הוא בין הנמוכים ביותר בצי הרכבים בישראל, הופכת אותה לפופולרית במיוחד.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו חסכונית בדלק

קיה פיקנטו אחריות ל 7 שנים

דרך היבואן תוכלו לקנות קיה פיקנטו חדשה עם אחריות ל 7 שנים, בהתאם לתנאי החברה. זו עוד סיבה טובה לקנות קיה פיקנטו. לפי נתוני היבואן באתר הרשמי, המחיר המינימלי של המכונית עומד על 64,400 שקלים ובעבורו אתם יכולים לקבל דגם 1.0 ידני עם 69 כ"ס. מנוע אוטומט 1.2 עולה בין 78 ל 79 אלף שקלים והוא מציע לכם 85 כ"ס. במידה ואתם נוסעים לעתים תכופות בכבישים עם עליות חדות יחסית, מומלץ לקחת את הדגם השני שיוכל "לסחוב" הרבה יותר טוב בעליות.

תוכלו להרגיש את היתרונות של קיה פיקנטו בכל הקשור לממדים בכל סיטואציה שבה תחפשו חנייה. הממדים של המוכנית מאפשרים לכם להיכנס לחניה בקלות יחסית, בהשוואה למכוניות אחרות, גם אלה שכלולות בקטגוריית המכוניות הקטנות.

קיה פיקנטו תספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מנסיעה בטוחה, יציבה ומהנה במיוחד. בין השאר, היא כוללת כריות אוויר שמספקות הגנה לנהג, לנוסע הקדמי ולנוסעים מאחור במקרה של תאונה, מערכות ABS, EBD, BAS, ESP ו TSC, שכולן יחד מאפשרות לרכב להגיב בצורה המהירה והטובה ביותר על הכביש כאשר יש בלימת חירום או חשש לתאונה. למכונית גם יש מעטפת פלדה להגנת תא הנוסעים, קורות פלדה בדלתות ואזורי קריסה וספיגה, נעילת ביטחון לילדים בדלתות אחוריות והתראה קולית לחגירת חגורות בטיחות.

האבזור של קיה פיקנטו כולל הגה כח חשמלי מתכוונן, מזגן מקורי חזק במיוחד, ארבעה חלונות חשמל, נעילה מרכזית, כניסות AUX, USB ו IPOD, שקע אספקת מתח, מנגנון כיבוי אורות אוטומטי לשמירה וחיסכון בחשמל הרכב, מחשב דרך עם מחוון ECO, מראות צד חשמליות עם הפשרה ועוד.

אם כן, נראה שלקיה פיקנטו יש את כל מה שצריך כדי לספק נסיעה בטוחה ואיכותית. ואת כל זה אפשר להשיג במחיר נמוך ביחס למחיר הממוצע בענף המכוניות. מדובר במכונית שהרכישה שלה היא השקעה טובה לשנים רבות, בין אם מדובר בצעירים שרוכשים רכב בפעם הראשונה ובין אם מדובר במשפחה עם ילדים. אז מי אמר שמחיר נמוך כרוך בהתפשרות?

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*