Home » Uncategorized » דבורים | דבש | פעילות לילדים בכוורת – דבורת התבור
דבורים | דבש | פעילות לילדים בכוורת – דבורת התבור

דבורים | דבש | פעילות לילדים בכוורת – דבורת התבור

דבורת התבור

 

דבורת התבור הינו מקום אשר ממוקם למרגלותיו של הר התבור, ממנו נשקף נוף קסום ונפלא וכן קום זה מהווה אטרקציה.

 

סיורים רבים נערכים בדבורת התבור, בסיורים הללו ניתן להבחין ולראות את הגדילה של הפרפרי משי, וכן של דבורת הדבש, את כל התהליך שמממנו מיוצר הדבש וכן המשי. תהליך זה שמבצעת הדבורה לשם הכנת הדבש הוא תהליך נפלא ביותר וכאן ניתנת האפשרות לראות אותו.

ישנם פעמים רבות אשר קונים דבש אך לא מבינים כיצד באמת התנהל כל תהליך הכנתו של אותו דבש, בדבורת התבור תינתן ההזדמנות להבין את כל התהליך.

 

המבקרים שמגיעים אל דבורת התבור מקבלים למעשה פעילות שהיא מעשית ממש , ניתן לראות שבדבורת התבור ישנם גם דברים נוספים הקיימים במקום כמו למשל פינת חי של חיות אשר שם ניתן להאכיל את החיות, וכן חנות אשר מוכרים בה מוצרי משי ומוצרי דבש.

 

דבורת התבור זה מקום אשר ניתן לערוך בו סיור שמתאים לכל בני המשפחה, בסיור ניתן הסבר נרחב על כל אופן התהליך בו מייצרות הדבורות את הכנת הדבש, עוברים בסיור אל המקום שבו מכינות הדבורות את הדבש, וכן ניתן גם הסבר גדול ומקיף על אולם המשי, זהו האולם היחידי אשר קיים לגידול משי.

 

דבורת התבור הוא מקום אשר יכול להוות הנאה עבור כל בני המשפחה, בפעילות הנ"ל כל בני המשפחה יכולים להנות ממסע מרתק אל עולמה של הדבורה ואל העולם של הכנת הדבש.

בתקופת כל הקיץ  ניתן להגיע אל דבורת התבור ולהנות מפעילות מרתקת עבור כל לבני המשפחה, בפעילות הנ"ל ניתן להנות מדברים רבים, ואכן גם עבור הילדים חוויה זו תהיה כחוויה בלתי נשכחת, ומומלץ לקחת לשם את הילדים.

 

בדבורת התבור ניתן לסייר  במכון רדיית דבש, ולראות כיצד מייצרים את הדבש  במקום רדייה מיוחד.

וכן יערך גם סיור באולם המשי היחיד שקיים בישראל, באולם הזה יהיה ניתן לראות פקעות רבות.

ויתקיימו שם גם סדנאות יצירה של שוקולד דבש אינדיאני.

גן ניתן גם לרכוש שם ריחות ריחניים, בפינות חי השונות יוכלו הילדים להאכיל את החיות.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*