Home » Uncategorized » כרטיס לסרט | סרט בסינמה סיטי | אולם קולנוע – סינמה סיטי
כרטיס לסרט | סרט בסינמה סיטי | אולם קולנוע – סינמה סיטי

כרטיס לסרט | סרט בסינמה סיטי | אולם קולנוע – סינמה סיטי

כרטיס לסרט | סרט בסינמה סיטי | אולם קולנוע – סינמה סיטי

בילוי ביחד ולחוד לכל המשפחה , זה דבר שאני חושבת עליו כבר זמן רב. איך יוצאים לבילוי משפחתי יחד ודואגים שכולם יהנו? הרי תמיד הפעילות מותאמת למבוגרים או לילדים או לצעירים מאוד ותמיד מישהו מהמשפחה מוותר על ההנאה שלו ( כמובן שזה בדרך כלל המבוגרים – אנחנו ) אז איך בעצם עושים את זה?

הצלחתי למצוא את הפתרון לחידה ואשמח לשתף ברעיון המקוטרי כדי שכל המישפחות שמחפשות פתרון יצירתי לבילוי יחדיו לכל המשפחה מבלי שאף אחד מוותר על ההנאה שלו יוכלו להנות מהרעיון שלי.

והרעיון הוא בשתי מילים : סינמה סיטי. ועכשיו קצת בהרחבה… יגידו רבים כי סרט קולנוע זה ממש לא פעילות מיוחדת. אז כאן מגיע החידוד, סינמה סיטי זה לא סתם סרט קולנוע. זהו מקום, יש לומר מיתחם בילוי לכל המשפחה. וכיצד ניתן להנות בסינמה סיטי כאף אחד מבני המשפחה לא מוותר על ההנאה שלו? ובכן, נוסעים יחדיו כל המישפחה בשבת או בכל יום אחר בשבוע למתחם סינמה סיטי, מחנים את הרכב בחניון הצמוד והנח, נכנסים ללובי המפואר והנעים של סינמה סיטי וכל אחד מבני המשפחה בוחר לו את סרט הקולנוע החביב עליו שבו ירצה לצפות. אנחנו ההורים והגדולה בחרנו בדרמה קומית חדשה שכבר זמן מה שמעתי עליה המלצות וחיכיתי להזדמנות להגיע לסינמה סיטי ולצפות בה והנה הגיעה ההזדמנות. שני הצעירים שבחבורה בחרו בסרט אנימציה מדובב, הכנסנו אותם לקולנוע, צידנו אותם בפופקורן ושתיה והסברנו להם היכן נפגש ביציאה. ובן הנוער שלנו לא ויתר על סרט הפעולה שכל חבריו לכיתה כבר ראו… וזהו. החלה ההצגה כל אחד באולם שלו. חושך, פופקרן, שתיה , כסאות נוחות ומפנקות וזה כל מה שצריך. כל אחד מבני המשפחה זכה לחוויה מפנקת בסינמה סיטי. הקטנים ישבו וצחקו ושקעו בסרטון שלהם וכמובן שלא השאירו גרגר אחד של פופקרן מיותם בגביע. בן הנוער שלנו ישב במתח כל הסרט ולא הפסיק להסתמס עם החברה מהכיתה בקבוצת ואטס אפ (תשאלו איך אני יודעת אם לא ישבתי אתו באותו האולם? כי זה מה שהוא עושה כל היום…) ואנחנו התענגנו לנו על סרט למבוגרים נפלא. איזה יום בילוי מושלם משפחתי !!

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*