Home » Uncategorized » מאזדה | קניית רכב יד שנייה | מאזדה 2 מליסינג – מאזדה 2
מאזדה | קניית רכב יד שנייה | מאזדה 2 מליסינג – מאזדה 2

מאזדה | קניית רכב יד שנייה | מאזדה 2 מליסינג – מאזדה 2

מאזדה 2

 

מאזדה 2, מכונית הדגל בקטגוריית הסופר מיני של חברת מאזדה, היא מכונית קטנה וזריזה. מנוע בנזין 1.5 ליטר בהספק של 103 כוח סוס ותיבת ההילוכים האוטומטית של המכונית הקטנה מעניקים למאזדה 2 ביצועים טובים על הכביש המתאימים כמעט לכל תוואי נסיעה. צריכת הדלק של מאזדה 2 עומדת על כ-11 קילומטרים לליטר בנזין. מאזדה 2 זכתה בעבר בתואר מכונית השנה העולמית. הטיפולים במאזדה 2 הם כל 15,000 קילומטרים או בכל שנה – על פי המוקדם מבין השניים.

 

הנדסה האנוש של מאזדה 2 טובה, כמו רבים מדגמי חברת מאזדה. אורכה של מאזדה 2 הוא 3.885 מטרים, רוחבה הוא 1.695 מטרים וגובהה 1.475 מטרים. מכל הדלק שלה הוא בנפח של 42.8 ליטרים (מה שאומר שאפשר תיאורטית לנסוע למרחק של כ-470 קילומטר עם טנק דלק מלא) ומשקלה העצמי של המכונית מגיע ל-980 קילוגרם. איכות הרכבת הרכב, ואיכות חומרי הגלם – טובה למדי. תא המטען של מאזדה 2 מכיל 250 ליטרים. זה אמנם לא נפח גדול, אך הוא גדול יותר מתאי מטען של כלי רכב המתחרים עם מאזדה 2 בקטגוריית הסופר מיני.

 

אחד היתרונות הגדולים של המאזדה 2, שעלותה עומדת על כ-100 אלף שקל, הוא בבטיחות שהיא מעניקה לנוסעים בתוכה. מבדקי בטיחות שכללו מבחני ריסוק, שנערכו למאזדה 2 על ידי איגוד Euro NCAP זיכו את המאזדה 2 בחמישה כוכבי בטיחות – הניקוד הגבוה ביותר האפשרי. הדגם הבסיסי של מאזדה 2 כולל 2 כריות אוויר. מאזדה 2 כוללת מערכות בלימה המתגברות את בלמי הרכב בעת בלימת חירום. כמו כן, כוללות מערכות הרכב מערכת בקרת יציבות ומתלים חדישים. מערכת השמע המקורית המותקנת במאזדה 2 נשלטת גם מההגה. היא קוראת קבצי MP3 ונוחה לתפעול. כמו כן כולל הרכב מערכות חשמליות לסגירת חלונות, לנעילת דלתות ואפשרות הגבהה למושב של הנהג.

 

בשל המחיר של מאזדה 2, המשווקת בישראל מאז שנת 2007, שאינו נמוך במיוחד אלא קרוב יחסית למחירה של מאזדה 3 הנחשבת לפופולארית מאוד, בוחרים רבים מן הלקוחות הפרטיים באפשרות של מאזדה 3. מאזדה 2 חזקה יותר בקרב חברות המנהלות ציי רכב.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*