Home » Uncategorized » נופש בארץ ותרבות הצימרים

נופש בארץ ותרבות הצימרים

נופש בארץ

אם בעבר נופש בארץ היווה סוג של מילה נרדפת למונח "בית מלון", הרי שכיום הצימרים כבשו בסערה את שוק הנופש הישראלי, ועבור רבים, נופש ברחבי הארץ שווה דווקא חופשה חלומית בצימר.

מלון או צימר?

בתי המלון בארץ, בייחוד המפוארים והמהודרים יותר שביניהם, מציעים, ללא כל ספק, פיתויים רבים לנופש הישראלי הממוצע, כולל חדרי פאר, תכנייה עשירה ומגוונת אשר מספקת בידור לכל המשפחה, מסעדה אחת או יותר לחגיגה קולינרית מושלמת, מועדון ילדים, ועוד. עם זאת, בשנים האחרונות, ענף המלונאות בארץ חווה ירידה מודגשת, כאשר ישראלים רבים בוחרים לפרש את המונח נופש בארץ בפרשנות אישית ואינטימית יותר, ומבכרים חופשה שכולה פרטיות ושלווה בצימר שכוח כלשהוא ברחבי הארץ, על פני מיטב המלונות.

למה צימר?

בעידן המודרני בו אנו חיים, ובצל הלחץ, המרוץ הבלתי נגמר אחר הדד ליין הבא והתחרותיות העזה השוררת בכל שכבות החברה, צימר פרטי ומבודד מציע לנופש הישראלי את החלום ששום סוג אחר של נופש בארץ לא יוכל לספק לו: פרטיות מושלמת. צימר מאפשר לנופשים להתנתק לחלוטין מהעולם החיצון, מלחציו ומדרישותיו, ומזמין אותם להיסחף אל חופשה ללא גבולות. ללא מכרים, ללא ידידים חדשים מפגישות מזדמנות כאלה ואחרות ברחבי המלון, ללא ארוחות קולקטיביות המחייבות את הנופש להתאים עצמו ללוח הזמנים של המלון, ללא תכניית בידור מוגדרת ומוסכמת מראש אשר מאלצת לעיתים את הנופש להשתתף בבילויים שאינם ההעדפה הראשונית מבחינתו, ללא בריכת שחייה הומה וצפופה, ובעיקר – ללא ההמולה והרעש האופייניים לבתי המלון הישראליים, שבדרך כלל, אינם מסתפקים בנופשים תושבי הארץ, ושמחים לארח קבוצות רועשות וססגוניות של תיירים מחו"ל, שגם אם מעוררים סקרנות רגעית, ללא כל ספק מפרים את שלוות החופשה האופטימלית בצלילים זרים, בהתלהבות תיירים אופיינית ובהרבה בלגן.

נופש בארץ איך בוחרים צימר?

מגוון הצימרים העומד לרשותכם בבואכם לבחור נופש בארץ רחב בהחלט. לכן, אם החלטתם לוותר על חו"ל לחופשה הקרובה ולהעדיף נופש בארץ, זה לחלוטין לא אומר שיהיה עליכם להתפשר על רמת יוקרה, על פינוקים נלווים, על נוף, על אוויר ועל אווירה. לרשותכם צימרים קסומים בצפון הרחוק, הרחק מעין כל, וקרוב לשלל האטרקציות התיירותיות של הצפון. לרשותכם גם צימרים בדרום, לחוויה של נופש בארץ בראש מקורי יותר וקצת אחר, וכמובן – לרשותכם מגוון רחב של צימרים בערים המרכזיות, כמו תל אביב וירושלים. כי גם נופש בארץ, יכול להיות חלום!

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*