Home » Uncategorized » סליקה אונליין | מערכות סליקה | חברת שירותי סליקה – חברת סליקה
סליקה אונליין | מערכות סליקה | חברת שירותי סליקה – חברת סליקה

סליקה אונליין | מערכות סליקה | חברת שירותי סליקה – חברת סליקה

חברת סליקה

 

חברת סליקה היא הגורם שמאפשר את חיוב כרטיסי האשראי בעת ביצוע עסקאות אשראי. בלעדיה – לא ניתן יהיה לבצע את העסקאות הנפוצות כל כך במשק. חברת סליקה יכולה לספק כמה אפשרויות חיוב של הלקוחות – חיוב תוך שימוש בכרטיס האשראי הפיזי בנוכחות הלקוח, או חיוב שלא בנוכחות הלקוח תוך שימוש באפשרויות של חיוב טלפוני, חיוב בהוראת קבע או חיוב דרך אתר אינטרנט.

 

ישנן שלוש אפשרויות זמינות בפני בעלי אתרים מסחריים שמבקשים להציע את האפשרות של רכישה מקוונת של מרכולתם. אפשרות אחת כוללת דף אינטרנט שבו יקישו הגולשים – רוכשי המוצר – את פרטי כרטיס האשראי. דף זה ישמש לאחר מכן את הבעלים של האתר להקלדה ידנית של פרטי האשראי בעת התקשרותו עם חברת הסליקה. זו אופציה שעלולה לבזבז זמן רב ולדרוש מבעלי האתר להחזיק שרת מאובטח רק עבור פרטי כרטיסי האשראי שהקלידו הלקוחות ושמירתם לאורך זמן. מלבד העלות הגבוהה שיגרור אופן פעולה כזה, הוא חושף את האתר למתקפות של פצחנים לצורך גניבת פרטי כרטיסי האשראי. אפשרות שניה יוצאת מן הקופסה ולפיה בעלי מוצרים ושירותים לא חייבים אתר פרטי משל עצמם לצורך ביצוע עסקאות. לשם כך הם יכולים להשתמש בפלטפורמות שהקימו אתרים גדולים כמו ebay, אמאזון, עליבאבא ואחרים. החיסרון הבולט של אפשרות זו היא היעדר העצמאות של בעל האתר שעלולה לבוא לידי ביטוי בחוסר יכולת לעצב את דף המכירה באופן האופטימלי ובמראה חובבני של דף המכירה.

 

האפשרות השלישית היא המומלצת ביותר והיא כוללת התקשרות עם חברת סליקה שתאפשר לבעל האתר להטמיע באתר האינטרנט מנגנון סליקה מקוון שיאפשר סגירת עסקאות אשראי באופן בטוח.

 

אתר אינטרנט שמתקשר עם חברת סליקה על מנת שיוכל לספק ללקוחותיו את האפשרות של עסקאות אשראי מקוונות, נדרש לכמה תנאים לפני שיוכל להתקשר עם חברת הסליקה ובאמצעותה עם חברת האשראי. עליו לעמוד בכמה תנאים מקדימים ובהם פתיחת תיק במס הכנסה ופתיחת חשבון בנק על שם האתר ורשימת לקוחות מסודרת. נדרש גם קיום אתר אינטרנט פעיל לצורך התקשרות עם חברת סליקה. אותו אתר חייב לכלול מלבד תקנון השימוש בו – שצריך לפרט את מדיניות מכירת המוצרים ואת מדיניות החזרת/החלפת מוצרים – גם דף מאובטח בטכנולוגיית SSL שישמש את חברת הסליקה להעברת הנתונים של כרטיסי האשראי באופן מוצפן אל חברת האשראי. כל זאת, על מנת שניתן יהיה להימנע במידה המרבית מגניבת נתוני כרטיסי האשראי.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*