Home » Uncategorized » פארק אוטופיה | בילוי משפחתי | מחיר כרטיס – אוטופיה
פארק אוטופיה | בילוי משפחתי | מחיר כרטיס – אוטופיה

פארק אוטופיה | בילוי משפחתי | מחיר כרטיס – אוטופיה

פארק אוטופיה | בילוי משפחתי | מחיר כרטיס – אוטופיה

 

החיים האורבניים לא אחת גורמים לנו ניתוק מהטבע. בשגרת היומיום אין אנו עוצרים ומביטים על פלאי הטבע, הריצות בין העבודה הבית ומסגרות אחרות מתירות אותנו בבליל אורבני אפור ומשעמם שלא אחת משפיע ישירות על מצב הרוח שלנו והאנרגיות הנפשיות שבנו.

מדי פעם אנו מרגישים חנוקים כשמסביבנו בנינם אפרורים, כבישים ומכוניות ואנו צועדים בנוף אפור ומונוכרומטי. ואנו חולמים על הנוף הירוק, על אויר צח, על נוף ססגוני, צבעוני ורבגוני, קצת צמחייה ובעלי חיים והמון טבע.

חשוב לעצור רגע, לרדת מריצת החיים האפרורית ולהגיע למקום שכולו טבע, לא פחות חשוב לחנך את ילדינו שלא חלק מהטבע באופן יומיומי לאהבת הטבע ולהנאה ממנו.

את כל זאת מציע לנו פארק אוטופיה והכל בחבילה אחת, במקום אחד קסום. ביער גשם טרופי, בגן בוטאני קסום בקיבוץ בחן שבאזור השרון, במרכז הארץ קרוב לכל מקום ובמינימום שעות נסיעה ניתן להגיע ולשאוף קצת טבע במקום מיוחד וייחודי מסוגו בפארק אוטופיה.

פארק אוטופיה מציע למבקרים בו טיול מרענן בין שביליו הקסומים רווי ירוק וצבעים ססגוניים של שלל פרחים מיוחדים וצמחיה מיוחדת שלא רואים בכל יום. באוטופיה ניתן לבלות עם כל המשפחה ולסייר באופן מודרך בין פלאי הטבע שמציע פארק אוטופיה. להנות מהאטרקציות המוצעות באוטופיה שמתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד.

באוטופיה ניתן גם להקים ארועים שונים ומיוחדים באוירה המיוחדת הזו , חגיגות יומהולדת, בר מצווה ובת מצווה וארועים נוספים שישאירו חותם בלב החוגגים והאורחים. בין צמחיה מרהיבה ושביליה הקסומים של אוטופיה תרגישו כבחלום.אוטופיה מציעה גם חבילות ואטרקציות המתאימות לילדים, יחד עם פעילויות שונות למסיבות וחגיגות, סעודות מפנקות וחוויתיות בטבע הקסום והייחודי של אוטופיה. הילדים יוקסמו ממופע מזרקות מים מיוחדות הפועלות בפארק אוטופיה ובין צלילי המוזיקה למופע מזרקות מרהיב כשהנוף הירוק והפראי של אוטופיה פרוש מול עיני המבקרים , תהיה זו חוויה בלתי נשכחת, מאירה וממלאה באנרגיות טובות ונעימות.

אם חשקתם לשכוח מהעיר העמוסה, מצרות היומיום, מהנוף האפור והמשעמם ולצאת להרפתקה ירוקה מלאה בטבע ייחודי ובלתי שגרתי ובנסיעה קצרה זהו הפתרון האוטופי עבורכם. ביקור באוטופיה יענה על הציפיות הללו וישא אתכם אל טבע קסום ויחודי.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*